Klik LIKE untuk dapatkan kemas kini melalui Facebook anda.

Menyalurkan informasi untuk orang makan gaji dan orang bisnes untuk lebih berjaya dalam kerjaya, kewangan dan bisnes dengan cara patuh syariah.

RAHSIA PAKAR PEMASAR INTERNET (1) : MEMPUNYAI PRODUK SENDIRI.


 

Perhatikan orang berjaya, kemudian tiru cara mereka berfikir dan bertindak, dengan izin Allah suatu hari kita pasti akan mendapat hasil dan kejayaan yang sama seperti mereka.

Percaya dengan prinsip mudah tersebut, saya selalu memerhatikan orang yang berjaya dalam bidang yang saya ceburi. Saya lihat, perhati dan cuba fahami bagaimana mereka mencapai kejayaan-kejayaan tersebut. Saya juga ingin berjaya seperti mereka.

5 tahun daripada sekarang itu sasaran saya. Menjadi usahawan internet sepenuh masa.

Dalam usaha menjadi usahawan internet atau secara khususnya, saya perhatikan Pakar Pemasar Internet atu Internet Marketer seperti Tuan Rahman Basri, Tuan Zamri Nanyan, Tuan Faisal Abdullah, Tuan Oswald Justin, Tuan Jamaluddin Bahari dan Tuan Aqif Azizan.

Terdapat banyak perkara yang saya perolehi. Ada yang saya telah mula praktik dan amal. Mengikut keutamaan dan kesesuaian situasi saya sekarang. Insya’ Allah, saya akan cuba berkongsi dengan anda tentang hasil pemerhatian saya.

Berdasarkan pemerhatian, saya dapati, mereka semuanya mempunyai beberapa kriteria. Tidak semua kriteria yang saya kongsi ini dibuat oleh semua Pemasar Internet, tetapi saya akan senaraikan yang digunakan oleh majoriti.

Bagi penulisan pertama dalam siri ‘Rahsia Pakar Pemasar Internet’ inilah kriteria yang saya temui:

     # 1 - Mempunyai Produk Sendiri.

Majoriti daripada Pemasar Internet atau Internet Marketer ini mempunyai produk informasi digital mereka yang tersendiri.

     • Tuan Faisal Abdullah - 'Simple Tapi Power'.

     • Tuan Rahman Basri - 'FB Cash Formula'.

     • Tuan Oswald Justin - 'Panduan Like Cara Pro'.

     • Tuan Jamaluddin Bahari - 'DVD Latest FB Ads Marketing'.

     • Tuan Aqif Azizan - 'Menjual Produk Tanpa Menyakitkan Hati Pelanggan'.

     • Tuan Zamri Nanyan - 'Pakar Affiliate - Panduan Pemasaran Affiliate'.
·     
Itu cuma beberapa Pakar Internet Marketer yang saya senaraikan dan hanya satu produk mereka yang saya nyatakan. Banyak lagi yang saya belum sebutkan.

Mempunyai produk sendiri adalah salah satu daripada kunci kekayaan majoriti Pemasar Internet. Demikian pengakuan yang dibuat oleh Tuan Zamri Nanyan.

Kini saya sedang mengorak langkah untuk menjadi seperti mereka. Saya mempunyai beberapa produk informasi digital saat ini. Yang baru dilancarkan adalah pakej, ‘Strategi Buat Duit Dengan Group Facebook’. Dalam masa 7 hari dilancarkan, ia telah memberikan pulangan lebih RM200 kepada saya. Alhamdulillah.

Selepas membaca pernyataan di atas, mungkin persoalan yang terlintas dalam fikiran anda adalah, 

"Bagaimana saya mahu buat produk informasi digital seperti mereka?"


Jika itu soalan yang bermain dalam minda anda, sebelum mengakhiri catatan ringkas ini, saya gembira membantu anda untuk mendapatkannya jawapannya.

Mari dapat jawapan anda di sini: Pakar ProdukDigital.

http://internet.ashadee.com/go/ebook001/

Dengan panduan yang dinyatakan dalam Pakar Produk Digital, insya' Allah, anda juga mampu mempunyai produk sendiri seterusnya menjana pendapatan lumayan daripadanya. Tiada yang mustahil, andai anda benar-benar menginginkan kejayaan.

Jumpa lagi dalam pendedahan saya yang akan datang.








2 ulasan:

  1. Terima kasih atas perkongsian di atas. Teringin juga jadi usahawan berjaya internet macam senarai yang tuan berikan di atas.

    BalasPadam
  2. Terima kasih juga tuan, kerana membaca blog setahun jagung saya ini. :)

    Di mana ada kemahuan disitu ada jalan. Tetapkan matlamat, buat perancangan dan bertindak, dengan izin Allah, kejayaan akan dicapai. Moga kita berjaya. :)

    BalasPadam

Anda mempunyai pendapat, pandangan dan pengalaman berkenaan topik yang dituliskan di atas? Tuliskan di bawah dan kongsikan bersama kami.